Monday, January 30, 2017

Peditel 1791 doreşte să ofere mai multe sfaturi medicale pediatrice telefonic gratuit nonstop

Peditel 1791,  Proiectul Fundaţiei Părinţi din România, cu sfaturi medicale pediatrice prin telefon, nonstop, a ajuns supra aglomerat. Cam cum e în camerele de gardă ale spitalelor de urgenţe pediatrice. 

Potrivit Cristinei Grigore, director exceutiv al Fundaţiei menţionate şi iniţiator al proiectului, Fundaţia "pentru că noi vrem să-i ajutăm în mod real, profesionist, prompt şi cu empatie şi blandete pe părinţi, vrem să aducem a doua linie de gardă concomitentă, pentru că deja am depăşit lunar peste 4000 apeluri".

Astfel că Proiectul Peditel 1791 a fost înscris pe Bursa Binelui - platforma BCR de donaţii prin card, necomisionate. Campania pe Bursa Binelui durează până în 15 februarie 2017.
Primii trei clasaţi la această Bursă a Binelui (momentat, proiectul se află pe locul al patrulea) primesc de la BCR suma de 5000 de euro care, în acest caz, ar fi foarte utili dezvoltării şi extinderii proiectului.

Aici puteţi accesa informaţii despre Bursa Binelui: 
Cristina Grigore mai spune:
30% dintre părinţii care ne apelează sunt din zona rurală, România profundă, cum eufemistic este prezentat satul românesc, ajutăam oameni care sunt analfabeţi funcţionali, care ne spun că "vă sun de acasă", cărora le spunem pe litere produse farmaceutice, sau oameni care folosesc leacuri băbeşti, care pun copilului real, viaţa în pericol. Cu amărăciune ne gândim că poate, dacă mama tânără din Gorj suna la Peditel 1791, poate reuşeam să salvam bebeluşul tratat băbeşte cu sare fierbinte... Dar nu auzise de noi.
Câteva cifre culese din raportul de activitate pe prima perioadă, de la înfiinţarea Peditel 1791:

între 14 ian. 2014 - 31 decembrie 2016, total apeluri preluate: 43845, dintre care:
16% în 2014
27% în 2015
57% în 2016

Durata unui apel în perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2016:
maxim 15 min - 11%
până în 10 min - 46%
maxim 10 min - 42%

Apeluri pe zi în 2014-2016:
19 apeluri pe zi în 2014
33 apeluri pe zi în 2015
69 apeluri pe zi n 2016

Sistemul a înregistrat 0 reclamaţii de când funcţionează.
26642 de apeluri preluate în perioada ian- 2014-nov.2016
72% erau sfaturi aplicabile acasă
s-a înregistrat o scădre cu 18% a prezentărilor la UPU Cluj
2500/3000 de ambulanţe trimise către urgenţe
4,97 din 5 media notei acordate medicului
79% dintre părinţi îşi tratau anterior copilul din surse online neverificate medical

Peditel 1791 este un call-center pediatric non-stop, cu 11 medici specialişti organizaţi în 3 gărzi pe zi. Există 26 de protocoale, un soft medical dedicat şi o centrală telefonică dedicată.

No comments:

Post a Comment

Comentarii