Monday, August 12, 2019

10 ani. Punct.

... și de la capăt.

De 10 ani notez aici tot felul de activități pentru copii și părinți. Activități despre care aflam la început de pe site-urile organizatorilor, apoi prin emailuri de la ei, sau parteneriate media...

Am cunoscut mulți oameni de treabă în timpul ăsta, multe persoane pasionate și implicate în ce fac. Am văzut creativitate, în multe multe forme, pentru beneficiarii finali copii și părinți.

Pentru toate acestea, mulțumesc.

Au fost și cazuri în care eu însămi nu am primit nici măcar un ”mulțumesc” pentru promovare, ca să nu mai spun că în acești 10 ani, abia dacă în 1-2 cazuri mi s-a propus o recompensă materială. Nu contează, a fost voluntariatul meu pentru comunitate.

Dar gata, e timpul să pun punct acestui proiect și să merg mai departe.

Blogul meu ancailie.ro va conține recomandări pentru părinți, dar într-o mult mai mică măsură decât erau prezente aici. Voi participa în continuare, deși foarte puțin, la evenimente de parenting și voi împărtăși pe blog câte ceva din impresiile mele personale.

So long, B24Kids!

10 comments:

Comentarii