1. Copiii sub 6 ani - Anii de graţie (despre care am scris aici , iar un interviu cu Oana Moraru m publicat aici )
2. Copiii între 6 şi 12 ani - Anii formativi (despre care voi scrie după participarea la atelier, pe 25 martie)
3. Adolescenţii - Anii identităţii (vom participa şi la acest atelier pe 27 mai 2017)
Aşadar, sâmbătă 25 martie, Oana Moraru va susţine atelierul 6-12 ani, adresat:
- părinților;
- învățătorilor;
- profesorilor și mentorilor;
- tuturor celor care doresc să învețe tehnici de lucru și conectare cu școlarii, la clasă și acasă;
Oana Moraru:
Vă propun o zi tehnică: un curs didactic și metodic, cu situații concrete din practicile celor mai inspirați părinți și educatori. Suntem prea asaltați de idei contradictorii și direcții conflictuale despre ceea ce trebuie să însemne ciclul primar și gimnaziul în viața unui copil. Oscilăm între împovărarea severă a copiilor și neglijența limitelor insuficient impuse.
Oana şi-a propus să vină în întâmpinarea dvs., cu speranța că anii ei de experiență și lucru cu toate vârstele de copii pot face puțină lumină în practicile, ideile și convingerile noastre, ale tuturor celor care lucrează cu copiii.
Se va urmări definirea profilului fiecărei clase primare și al primilor ani de gimnaziu:
- Ce nevoi și particularități are fiecare vârstă?
- Care sunt cunoștințele și deprinderile fiecărui an școlar?
- Cum verific, evaluez sau remediez ce știe, ce face și cine este copilul meu/elevul meu la un moment dat?
- Care este profilul ideal al învățătorului/profesorului?
- Care este rolul familiei?
- Cum arată o relație reușită familie-copil-școală?
- De câtă presiune are nevoie un copil, cât timp liber, câtă activitate dirijată?
- Cum pregătesc un copil pentru competiții școlare sau cum recuperez un elev rămas în urmă?
- Ce tehnici îl motivează către succes - acasă și în clasă?
- Cum apare vocația? Cum descoperim talentele?
- Cum arată un program echilibrat în clasă? Dar unul de acasă?
- Ce fac când copilul meu nu mai iubește școala?
- Cum împaac filosofia mea de viață, ca părinte, cu rigiditatea sistemului?
- Cum compensez acasă ceea ce nu face școala?
- Cum ajut un elev, în clasă, dacă nu are suficientă susținere de acasă?
Oana Moraru:
Oana şi-a propus să vină în întâmpinarea dvs., cu speranța că anii ei de experiență și lucru cu toate vârstele de copii pot face puțină lumină în practicile, ideile și convingerile noastre, ale tuturor celor care lucrează cu copiii.
Se va urmări definirea profilului fiecărei clase primare și al primilor ani de gimnaziu:
- Ce nevoi și particularități are fiecare vârstă?
- Care sunt cunoștințele și deprinderile fiecărui an școlar?
- Cum verific, evaluez sau remediez ce știe, ce face și cine este copilul meu/elevul meu la un moment dat?
- Care este profilul ideal al învățătorului/profesorului?
- Care este rolul familiei?
- Cum arată o relație reușită familie-copil-școală?
- De câtă presiune are nevoie un copil, cât timp liber, câtă activitate dirijată?
- Cum pregătesc un copil pentru competiții școlare sau cum recuperez un elev rămas în urmă?
- Ce tehnici îl motivează către succes - acasă și în clasă?
- Cum apare vocația? Cum descoperim talentele?
- Cum arată un program echilibrat în clasă? Dar unul de acasă?
- Ce fac când copilul meu nu mai iubește școala?
- Cum împaac filosofia mea de viață, ca părinte, cu rigiditatea sistemului?
- Cum compensez acasă ceea ce nu face școala?
- Cum ajut un elev, în clasă, dacă nu are suficientă susținere de acasă?
Oana Moraru:
Toate poveștile mele sunt adunate din practica de peste 20 de ani la catedră, aliniată cu cele mai recente descoperiri și metode pedagogice. Am presărat printre toate informațiile tehnice și teoretice, exemple vii, istorisiri adevărate, filmulețe și activități demonstrative care să vă rămână ca instrumente de lucru acasă și la clasă. - în oglindă, dinspre părinți către cadre didactice și invers.
Fiecare participant va primi o broșură-suport de curs, în care au fost adunate trucuri și strategii ca să ținem copiii conectați, motivați și angajați în creșterea proprie.
Atelierul durează aproximativ 8 ore; în preț sunt incluse masa de prânz, pauzele de cafea și suportul de curs. Ultimele 90 de minute sunt alocate întrebărilor participanţilor - cazurilor concrete din clasele sau familiile dvs.
Înscrieri prin mesaj la voceaparintilor@gmail.com
Pretul atelierului: 420 lei
Există reduceri pentru cupluri și cadre didactice.
Fiecare participant va primi o broșură-suport de curs, în care au fost adunate trucuri și strategii ca să ținem copiii conectați, motivați și angajați în creșterea proprie.
Atelierul durează aproximativ 8 ore; în preț sunt incluse masa de prânz, pauzele de cafea și suportul de curs. Ultimele 90 de minute sunt alocate întrebărilor participanţilor - cazurilor concrete din clasele sau familiile dvs.
Înscrieri prin mesaj la voceaparintilor@gmail.com
Pretul atelierului: 420 lei
Există reduceri pentru cupluri și cadre didactice.
Ofertă specială: pentru că există o mare dorinţă ca experiența Oanei să ajungă la cât mai mulți părinți și educatori/învățători, pentru că este important să contribuim la revitalizarea educației în România, B24Kids, împreună cu alţi bloggeri, oferă câte 10 bilete cu 25% reducere pentru cei care participă la atelier prin intermediul nostru! Deci preţul cu reducerea aceasta va fi: 300 de lei.
Voi înmâna organizatorilor atelierului această listă cu 10 nume de participanţi, care vor merge la atelier din partea B24Kids by Anca Ilie.
Declar deschisă lista acum!
No comments:
Post a Comment
Comentarii