Nu am apucat să vă povestesc atunci, dar vreau să mă revanşez acum, şi faţă de voi, cititorii, şi faţă de ea, cea care a avut iniţiativa, pe care am vrut să o susţin, şi faţă de ei, beneficiarii rezultatelor campaniei, copiii.
Înainte de începerea anului şcolar, s-a desfăşurat campania umanitară
Penarul cu vise şi bucurii, iniţiată de
Gabriela Maalouf, consilier dezvoltare personală şi expert programare neurolingvistică, campanie desfşurată împreună cu
Billa România şi
Carrefour România.
Campania a reuşit să adune 150 de kg de rechizite pentru copiii beneficiari ai programului SOS Satul Copiilor Bucureşti, în decurs de o săptămână.
Această campanie a avut loc şi în contextul în care INS a publicat nişte date şocante:
- 27,8% dintre copiii români nu merg la şcoală. Abandonul şcolar se datorează în special sărăciei.
No comments:
Post a Comment
Comentarii