"Un studiu realizat anul acesta în rândul consumatorilor arată că 72% dintre români au probleme dentare. Deși alarmantă, această valoare arată o îmbunătățire față de 2012, anul lansării campaniei Zâmbește România, când 80% dintre respondenți au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012, șapte din zece consumatori aveau carii, astăzi numai cinci din zece mai au această problemă. Așadar, eforturile noastre de a le reaminti oamenilor că igiena orală este importantă pentru sănătatea lor au avut efect, iar acest lucru ne încurajează să continuăm investiția în programe de educare. Ne propunem ca și de această dată să interacționăm direct cu cât mai mulți oameni de toate vârstele și să venim în ajutorul lor cu informaţii utile despre igiena orală.” a spus Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.
GSK Consumer Healthcare dă startul Caravanei Zâmbește România, anunţă un comunicat de presă al GSK. Caravana are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor. Caravana se va desfășura în perioada 18 iunie – 7 august, în 8 orașe din țară. Eroul principal al campaniei Zâmbește România, Căpitanul Aquafresh, recrutează Agenți 00Carii pentru a continua educarea tinerei generații.
Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne® și parodontax®, caravana are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.
Caravana le va aduce românilor programul "Rabla pentru periuța ta" și le va oferi posibilitatea de a-și înlocui periuțele uzate, oferind însă şi informații specifice despre igiena orală și personalizate pe anumite tipuri de afecțiuni.
Studiile comandate de GSK arată că 1 din 3 români suferă de sensibilitate dentară, ceea ce înseamnă că una din trei persoane simte durere acută la nivelul dinţilor atunci când consumă alimente dulci, foarte reci sau fierbinţi. Iar nevoia de educaţie apare tocmai datorită faptului că aceştia, chiar dacă recunosc că au această problemă, nu fac nimic pentru a ameliora şi trăiesc cu această senzaţie de disconfort de fiecare dată când beau cafea sau băuturi reci. Afecţiunile rămân, astfel, netratate şi se pot agrava în timp.
Căpitanul Aquafresh, personajul principal al campaniei din 2016, va recruta 50.000 de Agenți 00Carii – consumatori de toate vârstele care își propun să urmeze cei trei pași ai îngrijirii orale:
1. Se spală pe dinți de două ori pe zi
2. Merg la medicul dentist în mod regulat
3. Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată
Parcursul Caravanei Zâmbește România:
București – 18, 19 iunie – Parcul Tineretului (intrarea Șincai)
Craiova – 25, 26 iunie – Piața Mihai Viteazul
Sibiu – 2, 3 iulie – Piața Mare
Brașov – 9, 10 iulie – Piața Sfatului
Iași – 16, 17 iulie – Palatul Culturii
Mamaia Sud – 23, 24 iulie – Plaja Flora
Cluj – 30, 31 iulie – Piața Unirii
Timișoara – 6, 7 august – Iulius Mall
Caravana le propune consumatorilor activități interactive, programe educaționale, dar și multe surprize și premii, având posibilitatea să primească revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, precum și produse de îngrijire orală și consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.
Caravana Zâmbește România face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a 5-a ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 120.000 de beneficiari direcți: au participat la programe educaționale și au primit produse de îngrijire orală peste 40.000 de copii din mediul urban, 3.000 de copii și părinți din mediul rural și peste 35.000 de viitoare mămici; 1.500 de copii din mediul rural au beneficiat gratuit de tratamente dentare prin parteneriatul cu Salvați Copiii și peste 30.000 de români au primit gratuit periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.
Puteți afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei urmărind site-ul www.zambesteromania.ro.
București – 18, 19 iunie – Parcul Tineretului (intrarea Șincai)
Craiova – 25, 26 iunie – Piața Mihai Viteazul
Sibiu – 2, 3 iulie – Piața Mare
Brașov – 9, 10 iulie – Piața Sfatului
Iași – 16, 17 iulie – Palatul Culturii
Mamaia Sud – 23, 24 iulie – Plaja Flora
Cluj – 30, 31 iulie – Piața Unirii
Timișoara – 6, 7 august – Iulius Mall
Caravana le propune consumatorilor activități interactive, programe educaționale, dar și multe surprize și premii, având posibilitatea să primească revista de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, precum și produse de îngrijire orală și consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.
Caravana Zâmbește România face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a 5-a ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 120.000 de beneficiari direcți: au participat la programe educaționale și au primit produse de îngrijire orală peste 40.000 de copii din mediul urban, 3.000 de copii și părinți din mediul rural și peste 35.000 de viitoare mămici; 1.500 de copii din mediul rural au beneficiat gratuit de tratamente dentare prin parteneriatul cu Salvați Copiii și peste 30.000 de români au primit gratuit periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie.
Puteți afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei urmărind site-ul www.zambesteromania.ro.
No comments:
Post a Comment
Comentarii