Se caută 12 voci de copii pentru imnul Mega Mall

Mega Mall, cel mai nou centru comercial din București, lansează o competiție de voci pentru crearea imnului Mega Mall. Competiția, dedicată copiilor cu vârste între 6 și 16 ani, va avea loc în perioada 22 mai – 14 iunie, iar câștigătorii vor înregistra imnul alături de Loredana Groza și vor primi workshop-uri gratuite la Atelierul de Voce și Muzică al artistei. 

Părinții își pot înscrie copiii fie pe site-ul www.megamallbucuresti.com, în perioada 22-28 mai, fie în spațiul de karaoke amenajat la etajul 1 din Mega Mall, în weekend-ul 23-24 mai. După înscrieri, va urma perioada de preselecții, ce vor avea loc în weekend-urile 30-31 mai, 6-7 iunie și 13-14 iunie 2015. Copiii își vor demonstra talentul în fața unui juriu format din reprezentanți ai Atelierului de Voce și Muzică al Loredanei Groza. În urma preselecțiilor, juriul va alege câte un câștigător din fiecare categorie de vârstă: 6-8 ani, 9-11 ani și 12-16 ani.

Alți nouă participanți vor fi selectați pentru a face parte din corul care va însoți vocile principale ce vor înregistra imnul. De asemenea, toți cei 12 finaliști vor avea parte de surprize și cadouri din partea magazinelor din cadrul Mega Mall.

Imnul va fi lansat printr-un concert live, care va avea loc pe 21 iunie 2014, în cadrul Mega Mall, unde câștigătorii vor avea șansa de a urca pe scenă alături de Loredana Groza și de a filma împreună cu ea videoclipul melodiei.

Mega Mall este cel mai nou centru comercial deschis de fondul de NEPI în România. În urma unei investiții de 165 de milioane de euro, noul mall găzduiește peste 220 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii. Situat în apropierea Arenei Naționale, Mega Mall acoperă în total 230.000 metri pătrați, fiind centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România. Printre premierele pe care le aduce Mega Mall în rândul centrelor comerciale din țară se numără sala de fitness WorldClass, dotată cu o piscină semiolimpică, prima sală Cinema City cu tehnologia 4DX, un concept nou de loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copii de toate vârstele, precum și primul magazin Sport Vision din România.

Comments