Saturday, May 30, 2015

Avem câştigător! La Premiera Zurli vor merge...

Stop Joc!

Aşadar, vă propuneam acum câteva zile 1 invitaţie dublă, părinte plus copil, pentru Premiera spectacolului "Zboară, zboară, Vrăjmăturică" realizat de Zurli în data de 31 mai, la Sala Palatului.

Pentru aceasta, vă cerusem eu să îmi spuneţi de ce aţi vrea să mergeţi la premieră.

Acum recunosc că am greşit dorind să aleg eu un răspuns "pe gustul meu". Pentru că toate răspunsurile voastre sunt frumoase, în toate răspunsurile primite am găsit motive suficiente pentru care doriţi să mergeţi, împreună cu cei mici, să îi vedeţi pe actorii "Zurli".

Aşa că mă declar învinsă de argumente şi revin la metoda Random.org.

Participă la tragerea la sorţi următorii:
1. Lungu Sorin Alexandru (pe pagina de Facebook)
2. Daniela C.
3. Mămica începătoare
4. Flore Daniel
5. Mami de Rareş
6. Dan Găină
7. Cornelia Buică
8. Roşianu Manda
9. Schafer Robert
10. Anamaria Ştefania Mocanu
11. Oana Moşteanu
12. Rox Pop
13. Cristina Vlad

Şi câştigătorul este...

vedeţi că sunt 13 participanţi :) Credeţi în numărul 13? pentru că da, exact acesta este numărul câştigător.

Felicitări şi vizionare plăcută la spectacol!

Cristina Vlad, te rog să îmi dai un email de confirmare la ilieancacristina@gmail.com ca să te pot anunţa organizatorilor.

Mulţumesc tuturor pentru participare!
Pe data viitoare!

1 comment:

Comentarii