Monday, December 28, 2015

10 ani cu Itsy Bitsy


Când am devenit mamă pentru prima oară, în 2005, îi puneam micuţei muzică pentru copii la casetofon, căci citisem eu că-i prinde bine. Căutam, împrumutam, copiam, înregistram, cumpăram... ca să am muzică adecvată pentru ea.

Și la un moment dat, povestindu-i unei colege la serviciu despre asta, ea mi-a spus: dar de ce te chinui să alegi muzica, să întorci caseta, sau să pui alt CD, când acum există un post de radio special pentru cei mici? Se numeşte Itsy Bitsy. Recunosc, nu auzisem încă. De-atunci însă, am tot auzit! Şi am ascultat. Atât eu, cât şi fetele mele.

Ei bine, în decembrie 2015, Itsy Bitsy FM a aniversat 10 ani de radio-copilărie. Însă, aşa cum ştiţi probabil deja, Itsy Bitsy FM înseamnă acum mai mult decît un radio şi echipa care realizea programele zi de zi. Itsy Bitsy FM este o mare familie, o comunitate de părinţi şi copii ascultători, de specialişti şi de personalităţi care susţin acţiunile benefice pentru familiile cu copii. Pentru că, după cum ne anunţă, radioul a adunat în timp oameni frumoşi şi implicaţi, care prin tot ceea ce fac seamănă stare de bine printre părinţi şi copii şi păstrează viu spiritului copilăriei.

Întreaga Echipă Itsy Bitsy îşi aşteaptă în continuare ascultătorii cu happy music, daruri multe, stare de bine şi bucurie în familie!

Itsy Bitsy înseamnă singurul post de radio din România pentru părinţi și copii, site-ul www.itsybitsy.ro, ateliere pentru părinţi și copii și evenimente pentru timpul liber în familie.

No comments:

Post a Comment

Comentarii