Tuesday, December 10, 2013

Elefănţelul curios expediază o "Scrisoare pentru Moş Crăciun"

Locul de joacă şi petreceri pentru copii Elefănţelul curios găzduieşte şi vă invită la o lansare de carte specială. Cristina Beatrice Preda, tânăra de 17 ani, autoarea celor două volume „Aventurile lui Tăpăţel şi prietenii lui jucăuşi” şi „Jurnalul Creionului Tapat”, îşi lansează un volum special de sărbători împreună cu invitaţii ei. Actriţa Nicoleta Rusu de la teatrul Ion Creangă va citi un fragment din carte, iar Daniela Andrei (15 ani), prietena familiei autoarei, va susţine un mini-recital la vioară.


Cartea Scrisoare pentru Moş Crăciun a fost publicată de Self-Publishing România. 
Iată ce spune Cristina despre ea şi noua ei carte:
"Am zugrăvit prima poveste când eram în clasa a treia, împinsă de o ambiţie justificată de a-mi mulţumi învăţătoarea. Îmi amintesc perfect cum aşezam cu patos cuvintele pe hârtie, şi respectivul caiet s-a umplut într-o clipită, dându-mi de ştire că sunt obligată să închei. Am continuat să scriu poveşti scurte cu pilde, însă, de această dată, fără un scop bine definit, ci pentru mine, pentru sufletul meu. Atunci a fost momentul în care am realizat că este plăcere pură, şi că asta vreau să fac mai departe.
Întâia „publicare”a poveştilor a fost la panoul şcolii, unde m-am bucurat să pot împărtăşi elevilor gândurile mele răsărite din inocenţă. 
În prezent, particip cu voioşie la întâlnirile cu elevii de la Biblioteca Metropolitană, iar de fiecare dată rămân plăcut surprinsă de deschiderea lor şi de bunătatea cu care mă întâmpină. Râsetele lor cristaline sunt o răsplată nepreţuită pentru mine, şi mă consider bogată în zâmbete largi.
Cartea pe care o lansez „Scrisoare pentru Moș Crăciun” are o semnificaţie aparte pentru mine, aşa cum are şi relaţia bunici-nepoţi. De-a lungul timpului, viaţa mi-a dat de înţeles că are şi suişuri şi coborâşuri, dar asta nu înseamnă că trebuie să ne lăsăm răpuşi de prima rafală de vânt. Nu atunci când avem o lume întreagă de explorat. Credinţa şi voinţa zdrobesc limitele pe care, de cele mai multe ori, noi ni le impunem, fără a şti cu exactitate de ce suntem capabili."

Informaţii despre evenimentul de lansare de carte găsiţi şi pe site-ul Elefănţelul curios, precum şi pe pagina de Facebook a evenimentului

No comments:

Post a Comment

Comentarii