Thursday, October 17, 2013

ZooperKidz, magazinul cu emoţie

Ştiaţi:
- ...că ZooperKidz deschis ieri în noul mall Panorama de pe Calea Floreasca este doar primul dintr-o reţea de magazine surori care se vor deschide?
- ... că magazinul s-a deschis în urma unui efort susţinut în ultimele două luni, precum şi cu un sprijin consistent din partea Disney?
- ... că magazinul are şi o versiune online, cu livrare a comenzilor în 24 de ore?
- ... că toate jucăriile vândute aici sunt produse în fabrici acreditate de Disney, şi toate produsele provin de la furnizori acreditaţi de Disney, respectând normele corespunzătoare de calitate?
- ... că 99% din jucăriile de aici (de oriunde, de altfel) sunt produse în China, şi că o singură fabrică din China produce toate pluşurile acreditate de Disney, din toată lumea? O suplimentare a unei comenzi din partea unui distribuitor se poate face... abia peste 6 luni.
- ... că tot ieri, în ziua deschiderii oficiale a magazinului ZooperKidz, Disney a împlinit 90 de ani de existenţă?
- ... că tocmai s-a lansat şi proiectul de gaming Disney Infinity, care marchează şi o întoarcere la produsul fizic, existând o infinitate de posibilităţi de combinare.

Eu toate acestea le-am aflat ieri, în cadrul conferinţei care a marcat deschiderea oficială a magazinului, unde am participat la invitaţia Bogdanei. Iar Ovidiu Stroescu, CEO la ZooperKidz a afirmat că doresc să recreeze universul poveştilor copilăriei, să facă din ZooperKidz un magazin care transmite emoţii. Spaţiul generos de 160 mp aduce laolaltă o gamă completă de produse Disney - haine personalizate cu eroii preferaţi, accesorii pentru şcoală, pluşuri, jucării, figurine, jocuri, cărţi şi multe multe altele. Cât de multe şi de colorate? Cam aşa:






Sau, ca s-o luăm altfel, ştiaţi:
- ... că în fotografia de mai jos sunt eu, împreună cu Roxana, aterizată direct de la şcoală în lumea Disney?
- ... că celelalte fotografii (realizate de Ioana Epure) ilustrează universul ZooperKidz?
- ... în fine, că am savurat nişte (1-2) cup cakes incredibil de arătoase, cu multă cacao şi am gustat un fel din cele vreo 10 de limonadă? (Roxi a ţinut să-i ducă şi sorei ei o acadea frumoasă, verde)
Eu si Roxi


credit foto: eu

Pentru toate celelalte, vedeţi pozele de la faţa locului şi mai ales, faceţi o vizită magazinului. Sau mai multe. Cu copii sau fără, la alegere. Eu aş merge cu ei. Nu cred că aş putea să-i privez de imaginea ameţitoare a magazinului, ducându-le acasă doar o jucărie (sau chiar mai multe). Plus că magazinul are - a testat Roxi ieri! - şi o zonă unde te poţi juca wii şi alte chestii (nu mă pricep, le-a testat ea, v-am zis).

credit foto: tot eu
"Et in Arcadia ego!" - îmi venea să strig. Expresia latinească însemnnd "Si eu am trait in Arcadia" face referire la ţinutul legendar al Arcadiei, un paradis al vieţii idilice, patriarhale, expresia mărturisind nostalgia după o fericire pierdută. De aici şi până la paralela cu universul Disney, în mintea mea n-a mai fost decât un singur pas :)

No comments:

Post a Comment

Comentarii