Wednesday, October 9, 2013

Atelierele Studio Creativ şi noi

La Gazeta culturală a copiilor B24Kids găsiţi mereu prezentări de spectacole, ateliere şi alte activităţi pentru copii. Dacă de cele mai multe ori prezentările sunt trimise chiar de organizatori, uneori însă încercăm să testăm "pe pielea noastră", adică a mea şi mai ales a copiilor mei, activităţile promovate şi să realizăm cumva prezentări "personale".

În acest context, în week-endul ce a trecut am fost cu una dintre fetele mele la primul dintr-o serie de trei ateliere susţinute de Studio Creativ la Cărtureşti Verona. Mai multe despre participarea noastră la atelier citiţi pe blogul nostru "de familie", aici.


Weekendul următor va fi Atelier de ilustraţie pentru Aventurile lui Pinocchio. Iar weekendul ce va urma copiii vor ilustra Aventurile lui Cepelică (Roxana trage tare s-o citească până atunci, Ilinca mă pune să le citesc seara din ea) Tot la Cărtureşti Verona, tot în 2 părţi, sâmbătă de la ora 15.00 şi duminică de la ora 11.00.

No comments:

Post a Comment

Comentarii