În spatele fiecărui sportiv se află o mamă puternică

86% dintre mame îşi doresc ca prezenţa şi rolul lor să fie percepute de către copii, chiar şi atunci când aceştia nu sunt împreună
67% dintre mame sunt de acord că este mai important să ofere un exemplu bun pentru copiii lor, decât să fie implicate în fiecare aspect al îngrijirii zilnice a acestora
După ce au devenit mame la rândul lor, femeile au spus că îşi apreciază mai mult mamele, recunoscându-le răbdarea (54%), empatia (42%) şi forţa emoţională (41%)

Sunt câteva cifre, câteva din rezultatele studiilor la nivel internaţional, o cercetare numită The Global Mom Report. Rezultatele acesteia au fost oferit de brandurile P&G. În fiecare an, campania P&G dedicată Jocurilor Olimpice este inspirată de către studiile realizate de brand-uri precum Pantene şi Bounty, cu scopul de a dezvolta cele mai bune produse pentru mame şi familiile lor. 

Pornind de la acestea, Procter & Gamble a realizat noua campanie numită "Strong". Campania debutează înaintea Jocurilor Olimpice de la Rio cu un spot video despre putere și inspirație 

Probabil că aşi văzut deja clipul la TV, iată-l:


64% dintre mame sunt de acord că rolul de mamă este mai complex astăzi decât era în trecut
Aproape în unanimitate (97%), mamele au fost de acord că nu au anticipat exigenţele acestui statut, majoritatea fiind de părere că au fost nevoite să îşi consolideze capacităţile emoţionale odată ce au avut un copil
Mamele care sunt ajutate în îngrijirea de zi cu zi a copiilor lor (54%) simt în continuare că îşi îndeplinesc cu succes rolul în familie

Cu puţin timp înainte de Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Procter & Gamble (NYSE: PG), producătorul Tide®, Pampers® şi Head & Shoulders® , a lansat ediţia din 2016 a campaniei "Mulţumesc, mama!" prin noul spot video "Strong" (puternic).

Producţiile realizate cu ocazia campaniilor anterioare dedicate Jocurilor Olimpice au fost:
- Pick Them Back Up
- Kids
- Best job
Toate se numără printre cele mai vizionate spoturi ce fac referire la prestigioasa competiţie sportivă. 

Potrivit reprezentanţilor P&G, "Strong" duce această tradiţie mai departe, printr-o poveste spusă dintr-un unghi diferit: rolul fundamental pe care îl au mamele în viaţa copiilor.

“Strong“ scoate în evidenţă un adevăr extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copiii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice.

"Am avut sentimentul că văd propria mea poveste. Sprijinul mamei în momentele dificile de după accidentare m-a ajutat să privesc cu încredere înainte. Mama a fost întotdeauna o sursă de inspiraţie pentru mine. P&G recunoaşte rolul pe care mamele noastre îl au în obţinerea acestor performanţe şi de aceea mă bucur să mă număr printre sportivii susţinuţi de P&G“ - a spus gimnasta Larisa Iordache, campioană mondială.

Ca parte a angajamentului P&G de a oferi zi de zi produse de calitate pentru mamele din întreaga lume, brand-urile P&G devin partenere ale sportivilor olimpici şi mamelor acestora, în pregătirea Jocurilor Olimpice de la Rio 2016. Astfel, compania este alături de sportivi din 21 de ţări din întreaga lume, printre care Canada, China, Franţa, Germania, Japonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii şi ţara gazdă, Brazilia.

Comments

  1. Eu nu reusesc deloc sa ma emotionez la clipurile astea. Nu vad decat chin si multa munca si mame care trag de ei si ii imping sa faca poate mai mult decat pot. Stiu ca asa se face performanta, dar nu reusesc sa ma emotionez vazand reclamele astea. E unul mai vechi, cu mame ingrijind rani si bataturi si impingandu-i de la spate pe copii sa faca mai mult, sa dea mai mult. M-a oripilat, pe cuvant. Eu nu i-as face niciodata Elizei asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, ştiu ce spui. Am avut şi eu un pic sentimentul ăsta văzând clipul, senzaţia că părinţii aceia îşi forţează copiii să facă ce nu vor. Dar ştiu şi ce înseamnă performanţa, ştiu că uneori e nevoie doar să fii acolo, să susţii, ca ei să nu renunţe, pentru că de fapt, nu vor nici ei să renunţe, dar au nevoie de susţinerea părinţilor.

      Delete

Post a Comment

Comentarii