Wednesday, March 6, 2019

Haideți să cunoașteți Academia 1,61!

Despre taberele și programele organizate de Academia 1,61 v-am mai povestit. La unele am mai participat și noi, și avem prieteni cărora le-am recomandat taberele și s-au abonat la multe din ele de-atunci :) Despre participarea noastră la tabăra de supraviețuire cu familia am povestit eu aici.

Eu zic că poate vreți să-i cunoașteți și voi. Și cum altfel, decât... în acțiune!
Pentru aceasta, haideți să participați la unul dintre cele două programe de tip demo pe care le organizează în această lună și despre care vă zic mai jos:

9 martie 2019
O aventură în familie
la Shinri Dojo, București
Participanți: familii cu copii de 6-10 ani
Taxa de participare: 50 lei / persoană
Nr locuri: 30

30 martie 2019
Cursă de orientare cu busola, în familie
Pădurea Băneasa, București
Participanți: familii cu copii de 6-10 ani
Taxa de participare: 50 lei / persoană
Nr locuri: 30

Pentru mai multe informații și înscrieri: 
email: alexandra@academia161.ro
sau pe site: www.academia161.ro

No comments:

Post a Comment

Comentarii