Wednesday, June 17, 2015

Zboară, zboară vrăjmăturică, acum şi carte


Gaşca Zurli şi Mirela Retegan anunţă o noua premieră în lumea plină de magie: Primul audiobook. O carte cu o poveste minunată, însoţită de un CD cu povestea lecturată chiar de Tanti Prezentatoarea. Desigur, pe CD intervin toate personajele din Gşsca Zurli.

Lansarea va fi una de poveste. Miercuri 24 iunie, la ceas de seară (ora 18.00) aceștia vă dau întâlnire pe Mallul Promenada unde toată Gașca Zurli vă așteaptă la o sesiune de autografe.

Va fi o lansare plină de surprize. Sunt invitate două doamne minunate care cu vocile lor au bucurat generații întregi: Doamna Alexandrina Halic, care a încantat părinții de azi la teatrul radiofonic și vesela actriță Dorina Chiriac, atât de iubită de toți copiii.

Mirela Retegan vorbește cu emoție despre lansare: 
 “Am scris vreo 20 de povești pentru copii. Multe dintre ele stau la baza unor spectacole pe care le jucăm în București și în țară. Mi-a luat ceva timp să încep și tipărirea lor. Am găsit greu un desenator care să-mi placă. Dar și când ne-am întâlnit am făcut o bijuterie. Și pentru că studioul de înregistrări e în AND-ul Găștii Zurli am înregistrat un audiobook de toată frumusețea. Știți că nu laud decât lucrurile care îmi plac foarte mult. Ale mele sau ale altora. Dar cărticica asta e fix cum mi-am dorit-o. Așa că vă invit din toată inima la evenimentul de lansare.E prima mea carte de povești .Și e cu bucuria și emoția primului copil. Mulțumesc Gavrila Ana-Maria Ovidiu Stanciu Astilean Marius Alin Dumitrescu, Liviana Tane, editori, producători, desenatori, graficieni și colegilor mei din Gașca Zurli – super voci cu super energie“.

No comments:

Post a Comment

Comentarii