Thursday, October 11, 2018

Lawrence Cohen vine în România

Dragi părinți, ieri am primit în inbox o veste bună de la Parenting Academy: se pregătește o nouă conferința, alături de Otilia Mantelers și Dr. Lawrence Cohen, da, acel Lawrence Cohen, Psiholog și psihoterapeut în Statele Unite ale Americii și autor al binecunoscutei teorii și cărți Playful Parenting.


Lawrence (Larry) Cohen ajunge în Romania pe 16 martie 2019, cînd vom avea parte de un eveniment unic în peisajul conferințelor de pînă acum, pentru că părinții vor avea parte de "O zi dedicată ție și relației cu copilul tău".

Vă puteți înscrie deja aici și aveți un preț special în aceste zile.

Ce veți învăța la această conferință:
✔ Cum să vă uitați înăuntrul vostru – propriile emoții puternice;
✔ Cum să gîndeți ca părinți jucăuși;
✔ Care sunt primii pași către joacă – pentru toți acei care nu știu cum să înceapă;
✔ Cum să învățăm compasiunea față de noi înșine;
✔ Care sunt punctele dureroase pe care ne apasă copiii și ne aduc la suprafață durerile vechi;
✔ Călătoria pe drumul “a fi părinte”;
✔ Cum să formați o “echipă interioară” care să înlocuiască “criticul interior”;
✔ Cum să vă conectați prin joc și empatie cu copiii voștri;
✔ Cum seteziați limite comportamentelor neraționale ale copiilor;
✔ Care este cea mai bună cale de a soluționa conflictele în familie;
✔ Ce trebuie să faceți pentru a crește încrederea copiilor;
✔ Cum să ne ajutăm copiii în momentele în care simt emoții puternice: furie, teamă, tristețe.

Ați reținut unde vă puteți lua bilet, tot acolo găsiți și mai multe informații despre conferință, transmisiune live, agenda evenimentului etc.

Nu știu voi, dar eu, una am avut și am mereu de învățat atît de la Otilia Mantelers, cît și de la Lawrence Cohen. Nu prea am reușit eu mereu să aplic "metoda jucăușă" cu fetele mele, cînd creșteau, iar acum că sunt în prag de adolescență, probabil ați crede că nici atît nu se potrivește. Ei bine, de multe ori simt cum se detensionează prin rîs o situație care altfel ar exploda, un cumul de nervi, orgolii și alte... emoții adolescentine și de mamă de adolescentă. Așa că eu recomand oricînd mai mult rîs și mai puțin "luat în serios pe noi înșine". Ne vedem la conferință, da?

No comments:

Post a Comment

Comentarii